Home » Eten en Drinken » 360 graden camera product fotografie voor een hogere conversie

360 graden camera product fotografie voor een hogere conversie

Goede productfoto’s werken conversieverhogend, alleen is de vraag hoe maak je echt goede produktfoto’s. Het antwoord daarop is even eenvoudig als simpel: door 360 graden camera product fotografie toe te passen. Met behulp van de 360 graden product fotografie ben je in staat om niet alleen kwalitatief betere foto’s te maken, je foto’s worden ook een stuk helderder, realistischer en je bent in staat om door de aanwezigheid van meerdere lenzen vanuit vele hoeken opnames te maken.

Samsung Gear 360

In feite is 360 graden camera product fotografie niks anders dan de opvolger van panorama fotografie. Er is echter een wezenlijk verschil: waar bij panorama fotografie de beelden vaak handmatig aan elkaar geplakt moesten worden, wordt dit bij 360 graden camera product fotografie door het apparaat zelf gedaan. De nieuwe Samsung Gear 360 is hier een goed voorbeeld van. Door de aanwezigheid van maar liefst twee 16MP lenzen worden er niet alleen zeer gedetailleerde opnames mogelijk, de foto’s kunnen desnoods in een zeer hoge resolutie van maar liefst 30MP worden ‘geschoten’. Hierdoor verzeker je jezelf van foto’s van de beste kwaliteit. Een klein beetje creativiteit zorgt voor zeer mooie opnames, vergelijkbaar met hetgeen een professionele product fotograaf kan realiseren. Juist doordat de lenzen op het fototoestel op verschillende posities zijn gepositioneerd ben je in staat om foto’s te maken met veel meer diepte en hoogteweergave waardoor je een veel realistischer beeld kan neerzetten.

Rate this post

Plaats een reactie